6 Kasım 2011 Pazar

bu bir skor yazısıdır

bayram ziyaretindeyiz bugün. futbolsever bir evdeyiz. trt3 açık. eski maçları gösteriyorlar kaleci hataları, unutulmayan üçlemeler falan. bursa-fb 3-2 yazdı küçük erhan dedim enişteme. 0-2 geriden gelen bursa küçük erhanla 3 gol atıp feneri zirveden alaşağı bizi de lider etmişti. aynı saatlerde inönüde biz samsunspor'u tek golle geçerken her küçük erhan golünde bursa bursa diye inönü'yü inletiyorduk 89-90 sezonunda.(kaderin mi yoksa futbolun mu cilvesi ya da her ne ise). o zaman olduğu gibi bugün yine sordum kendime; sahi fener niye k.erhan'ı transfer etmemişti ki ? malum o dönemler fenerbahçe kendine gol atan, atmayan gol, asist , medya kralı ne kadar spektaküler isim varsa topluyordu dereağzına. ondan sonra aydın, samsun faciaları niye böyle oldu. yönetim istifa, en büyük taraftar futbolcular sahtekar...
niye uzatıyorum lafı.. önceki perşembe 2-2 biten f.bahçe maçından sonra ama ondan önce bu sene başları daha önce geçen sene, önceki sene, bir önceki sene de (evet sayın demirören'in başkan olduğu döneme kadar gitmek serbest) şunu dedim arkadaşlara; biz eski f.bahçe olduk, f.bahce eski beşiktaş oldu. gerek transfer politikası, gerek oyun anlayışı dsiplini vs.
sonra portekizlililer, cenevizliler, almancılar, çeteler, süvariler,gruplar, muhalifler, cumhuriyetçiler, demokratlar hede hödö ne diyeyim ki? seneye yeni bir yap-boz yaparız.

- söylenecek yazılacak çok şey var. mesele tabi ki zihniyette ama şunu yazmam gerek. 22875 transferde recep'ten sonra bir sağ bek kadir'den sonra bir sol bek bulamadık şu takıma da kendimi bildim bileli kaleci bulamadık yahu.

-rüştü daha beşiktaş'a gelmemişti. hatta bu açıklamasından sonra volkanla arası açılmıştı. veliahtım tolga demişti milli takım için çok eski zamanlarda. hani şu trabzonsporlu tolga. 0-2 den 3-2 ye çevirdiğimiz maçta delgado'nun penaltı golünde sakatlanan tolga. bence şu an türkiye'nin bir numarası.

- hepsi bir yana en büyük korkum aurelio'nun sağ kolunun kireçleme olması. adamın ayağından çok kolu yoruluyor arkadaşlarına yön göstermekten. genç necip vardı sahi n'oldu o'na?

- 2-1 den, 2-2 den sonra futbolcuların yüzüne bakın. sanki barcelona ile oynuyorlar ve fark yiyeceğiz endişesi, dağılmışlığı, yıkılmışlığı, çaresizliği. ve 2-3 den sonra egemen yerde yıkılmış vaziyette iken teselli eden bir futbolcu var mı hadi onu da geçtim bu takımın lideri var mı takım pamuk helva gibi dağıldığında toparlayacak? quaresma mı, simao mu hadi canım!

-kenardaki adama holosko diye bir gerçeği hatırlatmak lazım. simao hangi kontenjandan oynuyor haftalardır. hakeza bu vatandaş 2-3 hafta önce ntv de ben bu konu üzerine tez yaptım deyip bugünkü mağlubiyeti yorgunluğa bağlarsa hoşgelmiş türkiye'ye uyum sürecini çabuk atlatmış derim. balık hafızalıyız ya millet olarak... ama hoca çok sempatik canım!

- bir an için düşünelim; yabancı futbolcuların hiçbirinin olmadığını (ya da hilbert-ernst hariç) mevcut yerliler belki bir iki takviye yerli oyuncu ile şu zamana kadar oynanan oyundan, puan cetvelindeki tablodan çok mu farklı olurdu?

Hiç yorum yok: